Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, June 15, 2013

dedicated to my beloved husband


aku tengah marathon Running Man so boleh lah type blog selagi x pening.

sejak seminggu kebelakangan ni aku mcm rasa nak muntah bila mengadap laptop. bukan saje laptop, malah handphone juge. (baguslah harap2 anak gua nnt, xde gila gadget.. hehehe) aku juga nk muntah bila masuk dapo. bila minum air, aku akan sepah2 kan aja cawan kat hall atau atas meja makan bagi suami kutip dan basuh.. hahahaha.. mmg keji perangai tersebut tp mmg xleh nk tahan. kadang2 smpai basuh tangan pun aku sanggup g basuh dalam toilet. 

lagi haru, nk buat apape kerja rumah pn aku rase tak nak. err.. memanglah aku bukan jenis yg rajin sangat buat kerja rumah mengemas semua. tp atleast benda2 mcm basuh baju, basuh pinggan sume mmg aku xde miss laa.. tp skang tah kenape jadi malas gila plus, bile pk nk buat je, trus rasa mual2. maka suami aku, lelaki kesayangan akulah yg buat semua tu. balik kerja, makan roti je..(sbb mmg aku dh xmasak, kalau aku xde tapau makanan, mmg suami makan ape yg ade dlm umah je huhu) lepastu basuh baju, basuh pinggan, lipat kain, kemas rumah. lepas tu sebelum tdo, dia akan urut perut n badan aku sbb aku skalu sgt angin2... huhuhu..

ada sekali masa suami nk tdo, aku tengok dia macam kepenatan, maka aku usap2 rambut n tangan dia, lepas tu aku menangis mcm org gila gak r,, haha sbb aku terpk betapa berjasanya suami bila aku tak sihat. :(( tengok dia buat SEMUA. it breaks my heart. setiap kali terpk ni aku akan sedih gila. like.. sedih macam gila. paham ke? hahaha.. suami selalu bia je aku menangis. dia akan peluk dan usap kepala aku je... kalau aku mcm nk meraung baru die tanya, kenapa ni..? nmpak sangat aku selalu menangis tanpa sebab smpai suami malas nk amik port. hahahaha..

aku harap anak ktorg nnt 100% ikut prangai dia. I really adore him. tak jumpa pun keburukan dia. perfect. kadang2 aku terpk, apelah kebaikan yg ada pd aku smpai Allah anugrahkan lelaki sebaik ni? alhamdulillah syukur. aku harap aku berpeluang balas semua jasa suami dan harap aku boleh jaga suami smpai akhir hayat aku. amin

love u so much wiwi. smoga Allah lindungimu dunia dan akhirat. amin..

okay, dh terlalu emosional, mari smbung layan running man.. bye