Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 4, 2013

cravings


siapa suka roti banjir angkat kaki!! hahaha


roti banjir merupakan aku punya all time favourite food. aku tak pernah menolak roti banjir dalam apa keadaan sekalipun. saya saaayang roti banjir muahh muahh i lap u. susah nk jumpa roti banjir yang xsedap.  roti canai kosong 2 keping, dituang kuah dhal pekat n sambal. ada orang campur kari juge, bagi aku, walaupun aku suka kari, aku rasa semacam kari tu x ngam bila nk makan ngan roti canai, maka aku tak penah makan roti canai dengan kari. adek aku Man, pun mcm tu. tapi tadi suami tanya, mana kari?... oh baru tau suami makan roti canai dengan kari.. hehehe

harini aku mengidam roti banjir. maka balik kerja aku singgah mapley beli 2 roti telo, dan 2 roti kosong. untuk aku, suami dan man. err.. perlu explain ke apsal orang ada 3 tapi beli 4 keping roti canai? tak payah bukan..? hahaha.. 

sepanjang harini tak mual2 sangat. tapi aku tetap x brani nak makan heavy2 sangat di siang hari. pagi makan roti krim jagung, break makan sandwich gleneagles lagi. malam dh smpai umah baru makan roti banjir. kalau nk muntah pun bia kat rumah. selesa sket. kat gleneagles dh la jamban takda paip air. sume species air yg kua daripada dalam jamban. kang pas muntah jadi kerja pulak nk kua basuh mulut kt sinki. sinki pn yang kua air beberapa saat je bila lalukan tangan. xkan nk hulur mulut kat lobang jamban? euuuuwwwwww weh.. jijik gila hahaha.. hadoi.. canggih sangat pn nyusahkan idop je.. huhuhu

so far alhamdulillah xde alahan atau mengidam pelik2. benda yang aku mengidam pun benda yg aku kemungkinan besar mengidam gak wpun aku x pregnen.. hehehe.. cume mcm tak bole berenggang dengan suami lama2. rasa nk berkepit dan sedut bau suami lama2... bole? haha...

oklah, nak g makan folic acid. dah la semalam lupa makan. cis. ibu2 mengandung, jangan lupa amik folic acid. yg nak mengandung pun bole start amik folic acid :) kebaikan dia? err.. google pls! haha