Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 28, 2013

1,2,3 tadaa !!


assalamualaikum...

remember me? hahaha..alhamdulillah.. berjaya jugak start type blog.. hoorayy  horayy....!!!

 eh? eh?apsal baru start dh hepi semacam? 

hahaha.. bg aku, menulis blog ni, sama macam kau nk bina reban ayam blakang rumah. selagi tak mula ketuk, selagi tu laa 'rasa nk buat' tetap menjadi rasa sahaja, walaupun kau dah beli papan dan paku. tapi bila kau dah start buat, mesti kau nk buat reban tu kasi habis supaya ayam2 kau gembira bukan??

haa mcm tu lah .. u get me?  hhahahahahaha (perumpamaan paling bagos si eha ni boleh bagi sbb malas nk pikir, tgh tgk csi ni... tp hebat jugak wlaupun tak pernah bela ayam apetah lagi buat reban , makan ayam suka :)

a lot of things happened. ohsem things.. alhamdulillah... :) 

lepas kahwin puan eha ni makin malas. sebab suami dia sangat rajin wadehel. hahha.. i keep falling in love with him day by day! tak percaya? eh kau mmg lah jangan percaya sangat. ada masa aku sibuk, aku  tak ingat suami juga,.. hehehe tp siries, anugrah tuhan paling mahal. a perfect husband

engkau nk ckp aku up suami sendiri? eh, tak kan nk up suami org lain bukan? hahahaha.. 

lagi sekarang saya pregnen err,, 4 weeks.. :)) bertambah sayang pada suami. muahh muahh.. eh, kena cakap ke kaitan pregnen dengan sayang suami??hahaha

alhamdulillah..syukurr syukur...